Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2023 17:44 - Кроткият Радой Ралин и бесовете психо-десни
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3589 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 15.07.2023 23:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди да се прочуе с епиграмите си за соца, Радой е добър, ИСТИНСКИ поет. От юноша е левичар, член на РМС. Първата му епиграма е от преди 9-ти в ляв вестник. Той пише за някойси фининсов министър

Фигура суха
Глава куха

Кратко и ефектно, и има успех, за беда на талантливия младеж. Колко е разбирал от финанси? Колкото от държавно строителство при соца. Без тоя първи успех с епиграма, може би щеше да си остане поет, и с т и н с к и поет.
Колцина знаят, че е негов крилатият, звучен и лек като лястовица стих на популярната песен:

Една девойка ме попита:
- Къде е улица "Ракита"?
и аз нали съм услужлив,
макар и доста срамежлив,
събрах кураж и казах:- Да!
Веднага ще ви заведа!

Припев:
Аз до нея, тя до мен,
всеки пита изумен.
Аз до нея, тя до мен,
всеки гледа изумен

А тя бе толкова красива.
Такава хубост рядко бива.
Жена видение и блян,
жена направо за екран,
но тя със мен ще повърви
до онзи тротоар (уви)

Припев

Тя после в блок огромен влезна
и тъй за винаги изчезна,
а после в нашия квартал
чудесен слух бе полетял,
че аз съм ходил със една
неземно хубава жена.

Припев

И в моя тих живот настана
една небивала промяна
от скромен и невзрачен мъж
аз станах търсен изведнъж.
Жени край мене се тълпят
Не могат да ме разделят.

Припев

А таз, която ме попита
къде е улица "Ракита",
навред я търся, но уви
тя вече тук не се яви
Какво че съм ухажван аз
Когато нея нямам, ах.

Последен припев:

Аз без нея, тя без мен,
тъй минава ден след ден.
Аз без нея, тя без мен,
ще я търся всеки ден!

Това е най-популярното от него, но ВСИЧКИТЕ му останали работи са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТАЛАНТЛИВИ!!!
Препоръчвам ги на всеки четящ човек. Ще се почувства леко и ведро.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - За мен лично ще остане САМООКАЛЯН,
15.07.2023 21:56
макар и не ОМЪРСЕН от ПОЛИТИКА. Една от причините да нямам нито една негова книга- преди време оставих заедно с куп други книги и "Лютите чушки" купени от битака на Малашевци. Мазния, кипнал връх на вълната не го пожали и самолюбието му се изяви в недобра светлина. Успя да се спре, дори си отиде с чест. Но всеки допир с БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТИКА е личностно-омерзяващ. Един общ приятел стана политик, после министър и моментално загуби ВСИЧКИТЕ си приятели. Остана сам, като куче. Името му не се споменава повече -все едно, Юда Предателя. Яж си сега награбените милиони, вдигай вили с огради!
цитирай
2. krumbelosvet - Мисля си, че на поетите се полага доза НАИВНОСТ.
15.07.2023 22:47
И баща ми беше комунист от преди 9-ти, даже е лежал в затвора по ЗЗД. От юноша е обяснявал какъв рай ще дойде при комунизма. Даже без данъци... Проповядвал сбъдването на една мечта. Сбъдването е невъзможно изведнъж, разбира се.
Той често повтаряше "Каква я мислехме, каква стана". Почина на 53, по-беден от преди 9-ти...
Та и Радой така. Поет без икономически знания и управленски опит.
Минаха десетилетия преди страната да изплува и да се замогне. А у бай Тошо нямаше, да, Н Я М А Ш Е НИКАКВА видима интелигентност. После разбрахме, че е бил сериозен държавник.
Имах приятелка с много по-голям брат емигрирал във Франция. От нея знаех, че сам Де Гол е считал нашия Бай Тошо за способен държавник. И наистина, беше му отделил часове за разговор при неговото посещение във Франция.
цитирай
3. krumbelosvet - Радой може да описва истински случай
15.07.2023 23:15
Радой може да описва истински случай. Имам подобен.
Наскоро писах в блога, как в тъмния автобус на връщане от преглед на художествената самодейност, две колежки се опитаха да ме прелъстят (почти насилят). Може би защото конферирах на заключителния концерт с най-хубавата самодейка.
цитирай
4. kvg55 - krumbelosvet,
17.07.2023 23:03
А–а–а, и
"Ропотамо ни посреща
с ласка южна и гореща.
Всеки знае где е рая –
той е в нашата страна".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1992426
Постинги: 1165
Коментари: 3404
Гласове: 3579
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930