Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2023 07:50 - Световната история, социализмът и България
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 458 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 17.06.2023 10:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Горката Кори довършва онова, което направи МОГЪЩАТА ПРОПАГАНДА и ЖЕЛЯЗНАТА ПЕТА на САЩ (всъщност не САЩ, а техните ЕЗДАЧИ от Уолстрийт). Тяхно изобретение е ГЕНИАЛНАТА военна Т Е Х Н О Л О Г И Я на цветните революции, която унищожи арабската и социалистическата държавност и тяхната военна машина. Само Китай устоя, може би по проста причина - титаническата му М А С А. Русия изтърпя позора на смазването си и сега се съвзема пак заради МАСАТА си (и ядреното оръжие).

Всички останали жертви на цветните революции продължават да се гърчат, осакатени като нас (някои по-малко). Отличничката Полша например е загубила в прехода ПОЛОВИНАТА си икономика според самия Лех Валенса - легендарният терминатор на соца в Полша и първи пост-соц президент.

България е друга категория. Тя загуби в прехода 4/5 от икономиката си. Така са решили външните терминатори.

У нас комунистите бяха направили за 45 години това, което буржоазията не успя за 66 години - ИНДУСТРИАЛИЗИРАХА и М О Д Е Р Н И З И Р А Х А една бедна селска страна. Избавиха я от безработица, глад и мизерия. Издигнаха я до 27-мо място в класацията на ООН за човешкото развитие и до ЧЕТВЪРТО място на олимпиадата в Сеул88, което щеше да е ТРЕТО, ако не ни бяха отнели медалите на щангистите. Не ни простиха ЧУДОТО, да , Ч У Д О Т О на б ъ л г а р с к и я социализъм.

"Сит търбух за наука глух", според най-прехвалената епиграма на Радой Ралин, е тъпа лъжа. Героят на епиграмата Тодор Живсов основа и УКРЕПИ десетки научни институти, които бързо набираха сили и готвеха страната за ПОЛЕТ в бъдещето. И те паднаха жертва на прехода.

Бай Тошо (вероятно кобурггот) е ЗНАЕЛ че сме ЕДНА КРЪВ с баварците, сприятели се с великия им премиер Франц Йозеф Щраус и в известния си стил му каза "Бе вие защо не ни осиновите, ха ха ха". Виждал е нашият "селянин", че Съюзът си отива. Но Щраус нелепо загина докато пилотираше личния си самолет. Лоша съдба за Бг. И ние получихме нашия дял ПОРАЖЕНИЕ от СВЕТОВНАТА ПОБЕДА на либерастията. И го получаваме до днес, заедно със ЗАГИВАЩА Европа, тъпкана от гениално доведените чрез бомбите на САЩ милиони нейни ГРОБОКОПАЧИ - мигранти.

Бедни, бедни български комунисти! Бяхте оплюти и морално издъхнахте, разпънати на кръста. Останалото е мълчание.

Да.

БЕДНИ, БЕДНИ БЪЛГАРСКИ КОМУНИСТИ !

БЯХТЕ ОПЛЮТИ И МОРАЛНО ИЗДЪХНАХТЕ, РАЗПЪНАТИ НА КРЪСТА.

ОСТАНАЛОТО Е МЪЛЧАНИЕ.




Гласувай:
7



1. morskipesni - Много смислен кратък синтез.
13.06.2023 09:51
А простаците продължават да парадират с "принадлежността" си-
преди те бяха комунисти с изпънати гърди, сега са първи атлантици.
Самият бай Тошо малко се срамуваше че е комунист, но беше патриот!
цитирай
2. krumbelosvet - Кроткият Радой Ралин и бесовете на СДС
13.06.2023 10:17
Преди да се прочуе с епиграмите си за соца, Радой е добър, ИСТИНСКИ поет. От юноша е левичар, член на РМС. Първата му епиграма е от преди 9-ти в ляв вестник. Той пише за някойси фининсов министър

Фигура суха
Глава куха

Кратко и ефектно, и има успех, за беда на талантливия младеж. Колко е разбирал от финанси? Колкото от държавно строителство при соца. Без тоя първи успех с епиграма, може би щеше да си остане поет, и с т и н с к и поет.
Колцина знаят, че е негов крилатият, звучен и лек като лястовица стих на популярната песен:

Една девойка ме попита:
- Къде е улица "Ракита"?
и аз нали съм услужлив,
макар и доста срамежлив,
събрах кураж и казах:- Да!
Веднага ще ви заведа!

Припев:
Аз до нея, тя до мен,
всеки пита изумен.
Аз до нея, тя до мен,
всеки гледа изумен

А тя бе толкова красива.
Такава хубост рядко бива.
Жена видение и блян,
жена направо за екран,
но тя със мен ще повърви
до онзи тротоар (уви)

Припев:

Тя после в блок огромен влезна
и тъй за винаги изчезна,
а после в нашия квартал
чудесен слух бе полетял,
че аз съм ходил със една
неземно хубава жена.

Припев:

И в моя тих живот настана
една небивала промяна
от скромен и невзрачен мъж
аз станах търсен изведнъж.
Жени край мене се тълпят
Не могат да ме разделят.

Припев:

А таз, която ме попита
къде е улица "Ракита",
навред я търся, но уви
тя вече тук не се яви
Какво че съм ухажван аз
Когато нея нямам, ах.
Припев:

Аз без нея, тя без мен,
тъй минава ден след ден.
Аз без нея, тя без мен,
ще я търся всеки ден!

Това е най-популярното от него, но ВСИЧКИТЕ му останали работи са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТАЛАНТЛИВИ!!!
Препоръчвам ги на всеки четящ човек. Ще се почувства леко и ведро.
цитирай
3. kvg55 - krumbelosvet,
15.06.2023 23:20
Не се тюхкай за миналото, а погледни в бъдещето и здраво си разчиствай сметките с настоящето.
цитирай
4. krumbelosvet - Не се тюхкам, а обяснявам НАСТОЯЩЕТО.
15.07.2023 02:36
А бъдещето - Бог знай. Войната я тласкат към ядрена или по-лошо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1986158
Постинги: 1165
Коментари: 3404
Гласове: 3579
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930