Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2023 07:51 - Честит Трифон-Валентин !!!
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1772 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 20.02.2023 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всеки може да си пусне песента за Зарезана, в която се пее и за любов, изпълнение на Георги Минчев.

 "ЗАРЕЗАН" LYRICS by ГЕОРГИ МИНЧЕВ: Тъпан бие из полето,... (flashlyrics.com)

Следва виц за балканска напитка :

 Вървели си голяма и малка боза
Малката всеки я поздравява, а голямата - никой. Голямата изтъпяла
- Бе аз съм голяма боза, а никой не ме поздравява!
- Аз съм малка, ама съм резлива!

Това не си е виц, а чиста истина.

Библейски виц :

Хипопотамът срещнал динозавъра и го попитал
- Да ти се е обаждал Ной?
- Не, защо?
- А, нищо нищо.

(Затова сега няма динозаври. Ной не ги е поканил в Ноевия ковчег, а хипопотамът не е изпортил Ной.)

И виц от столицата на любовта, Париж :

Изложба на тоалетни чинии в Париж. Порцелан, позлата, блясък. И един експонат, пред който се трупа тълпа и постоянно има гид.
Сибирска тоалетна чиния - кол, чук, вършина и трион. Как действа?
Тайга, -40 градуса. Но нуждата не чака. Пътникът забива с чук кол в замрзналата почва, хваща се за него да не го отвее вятъра, и започва. С вършината прогонва нахалните вълци. Свършва, реже с триона замръзналия стърчащ остатък и с чука го нобива обратно.

*     *     *     *     *
Аз вече опитах чудесно Каберне. Наздраве!

 5-6 годишен съм ходил на Зарезан.
Барабар Петко с мъжете, с едно 100 гр стъклено "юсче" на пояса.
Прати ни баба нас софиянчетата с брат ми, да се разходим до лозята, но това й излезе скъпо.
Обичаят бил, когото изберат за цар на Зарезана, да почерпи всички. Обикновено избирали заможен човек. Тоя път обае всички са кооператори, и избраните избягаха - спестиха котли вино!!!
Прибира се шествието, духовата музика дъни на площада, а цар няма. Но пък баба и майка гледат от портичката. Що ли им трябвало! Селото знае, че баба прави хубаво вино и оща не го е продала. И музиката повежда шествието към портичката. Идат у баба! Уж са ни избрали за царе с брат ми.
И започнаха да изнасят котлите от мазето. Не съм ги броил...
Но пък мога да пиша в СВ-то си, че съм бил цар!
 


Тагове:   вино,   любов,   Валентин,   Зарезан,


Гласувай:
5



1. ri4ivul - "Зарезан"
14.02.2023 09:30
https://www.youtube/watch?v=ieEXTCRe5Fk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1984035
Постинги: 1165
Коментари: 3404
Гласове: 3579
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930