Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2016 09:49 - Маловажна ли е България за Господарите на Света
Автор: krumbelosvet Категория: Новини   
Прочетен: 1228 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 30.11.2016 23:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В зората на нашия преход, на вратата ми позвъниха двама мормони. Само марсианец няма да познае преоблечените в нови цивилни дрехи младички офицери. Те обаче заговориха на съвсем приличен български език. Да ме вербуват за мормон. А аз живея в офицерски блок.

Подходът на младежите с шлифери като в шпионски филм, беше като към див абориген. Показаха ми съвременна илюстрована Библия и ми посочиха там своя основател. Попитах документално ли е фотото, но те не разбраха шегата. Попитаха ме вярващ ли съм. Казах, че на тоя въпрос отговарям както Гьотевия Фауст на Гретхен. Не им казах, че според Гьоте, който задава тоя въпрос е глупец. Те явно не бяха стигнали във военното училище до Гьоте и не се обидиха. За тяхна чест, бързо разбраха, че не съм подходящият обект и продължиха методично да обхождат звънците.

Та помислете. Велика Америка е обучила кадети на български език! Учебната програма е писана много преди да падне стената, а никой не можеше да знае, че тя ще падне толкова бързо, без един изстрел.
Маловажна ли е България за победителите? Толкова близо до Босфора и Русия... Някога, май беше около Кримската война преди 160 години, Драган Цанков беше казал, че всичките ни беди са заради Босфора...



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. mihala - Опашатите напират навсякъде.
14.04.2016 14:19
Опашатите напират навсякъде.
цитирай
2. barin - За западноевропейците да. По-в...
14.04.2016 23:13
За западноевропейците да. По-важни са Гърция и до преди десетилетие Турция. Аз мисля, че България е страна с богата и дългогодишна история( предимно за това пиша в моя blog) и на някои държави сме "трън в очите". Може би защото често сме ги побеждавали на бойното поле, а може и заради историческото ни минало.
цитирай
3. krumbelosvet - Г-н barin, дълга история,
15.04.2016 07:41
Но най-кратко го е казал Драган Цанков, мисля че е било около Кримската война (първата, 1853-56г., сега е втората, горе долу със същите противници, причини и цели). Та Цанков е казал край бреговете на Босфора "Всичките ни беди са е за тоя Босфор". Ние може и да забравяме общата история с Русия, но "врагът не спи". Помните ли соц-вица? Разузнаването имало данни, че на едно партийно събрание ще има шпионин. Как да го познаят? И на едного му светнало, че "врагът не спи". И когато всички останали заспали, арестували врага. През 1853г. водеща е Англия. А сега - нейният геополитически наследник. Вечни интереси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1977810
Постинги: 1164
Коментари: 3401
Гласове: 3578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930