Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2023 17:01 - Няма как да обясня на някои неща на нещастника
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2759 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 03.06.2023 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Да си помисля какво изживях днес, какво ме прави човек, а и щастлив от това, което съм?
 

Толкова щастлив, че не се налага да крия лицето си в интернет под маската на супергерой (примерно), както някои емоционално незрели политически коментатори...
 

Без да съм толкова инфантилен, сутринта бях...дете. 
 

Едно е да си инфантилен, друго е да си дете, въпреки своите петдесет и три години. Повярвайте ми. Различно е. 
 

Ето ме в "Стаята на приказките", автор на пиесата, която разсмя около 60 деца. И мен, заедно с тях. 
 

Да споделиш смеха си с деца. Няма по-ценно от това. Да споделите фантазии - по-голямо щастие няма. 


image
 

Тук съм с красивата организаторка на читалище "Съгласие", където се играят пиесите ми и героят ми: симпатичния чакал Любо. 

Още снимки от "Стаята на приказките" от фейсбук страницата на читалището. 

image



image

image
 
Пиесата "Чакалът Любо и извънземното" събра и разсмя около 60 деца, но сценичната адаптация за балет по "Грозното патенце" на Андерсен, която също написах аз,  само за месец имаше 10 представления и събра около 3000 зрителя.

Вярно - далеч повече заслужават аплодисментите танцьорите, хореографката, актрисата, четяща текста, но от радостта опитах и аз. 

image

image

Но последните две снимки са от миналия месец. Всеки път не може да е така. "Грозното пате" ще се играе още, но днес нямаше балет, а куклен театър. Всяка първа седмица от месеца има: все нова и нова.

Голямо предизвикателство, голяма забава!

Другият сезон: не знам, може да се позабавлявам с приказка за една жаба: журналистката на блатото. Или пък...Приказка за глупавия прилеп. 

Не знам, има време да помисля...
 

Прибрах се за кратко вкъщи, че да се освежа и да отида на тренировки. 


image

Лека загрявка за трапец в любимата ми зала. 

  Понамокри ме дъжда, докато се връщах от читалището вкъщи, но си обичам колелото.

Два часа в залата, 15 минути в църквата, за да си кажа "Отче Наш" (3 пъти), "Богородице Дево" (3 пъти) и "Символът на вярата", а после да се помоля за мои дребни неща и някои не чак толкова дребни.

Като това България да не бъде намесена във война.   

Едно от най-големите удоволствие за тялото са тренировките, почти колкото любовна игра. Казах "любовна игра", нe секс; не мога да обясня разликата на човек, който не я прави сам.

Не мога да обясня и колко са приятни тренировките на нетрениращ човек.  

Но каквото са тренировките за тялото, това е молитвата за душата. Но не мога да го обясня на безбожник.   

Някои неща човек трябва да изпита сам, за да разбере, когато пишеш за щастие. 

  След малко тръгвам отново на работа.  

Сутринта бях в читалище "Съгласие", където съм драматург.  

След малко ще съм отново на театър, но в Драматично-куклен театър "Иван Радоев", където съм организатор.

В случая ще бъда и разпоредител.   

Няма как да обясня и това как да си събота на работа (на две работи) може да бъде много, много ЗАБАВНО.   

Редакция (след дежурството ми). С колеги от театъра, в момента на снимката тече "Ревизор" по Гогол, режисирана от Ива Николова. Пред портрета сме на патрона ни Иван Радоев.

image

Изобщо, няма как да обясня много неща на мразещия нещастник под интернет маската. 

image

 



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8429876
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930