Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2021 22:10 - Предлагам хуманно наказание за антиваксъри
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1835 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 01.12.2021 22:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дузина полицейски палки по седалището.
На голо.
И публично.
И една седмица дежурство като санитари в ковид отделенията на болниците.

Тия "грамотни" хора.

Една от най-активните, Радост, беше прочела в нета биография на  Маркс и решила, че вече знае всичко за него. Изненада се, че той има много биографии.

Друг лют антиваксър, 
elenkokoschkov, ми писа на лични за Пастьор, че е долен фаршификатор. И още:

"ЩЕ НАПРАВЯ СПЕЦИАЛЕН ПОСТИНГ ЗА ТОВА!
И АЗ КАТО ГО ПРОЧЕТОХ ОСТАНАХ КАТО ГРЪМНАТ ,ПРЕДИ ГОДИНИ.
САМО ЧЕ Е НА РУСКИ!
ПОЛОВИНАТА ФРЕНСКА АКАДЕМИЯ НА НАУКИТЕ ГО ПРАВИ НА ПУХ И ПРАХ, ПО НЕГОВО ВРЕМЕ!
ЩЕ ТИ ПРАТЯ ЛИНКА КЪМ КНИГАТА, АКО ИСКАШ?
ИЗОБЩО ЦЯЛАТА НАУКА ЗА ВАСКИНИТЕ Е СЛОЖЕНА В/У ГРЕШНИ ОСНОВИ ОТ ПАСТЬОР."

И ТОЙ НЕ ЗНАЕ, че има много писано за Пастьор. Едно прочел и НИ ПОУЧАВА!



Гласувай:
7



1. germantiger - +
01.12.2021 22:31
наистина си хуманен

защото ако някои от тях имаха власт и възможнмост да измислят наказание за нас

да го приложат... твоето като идея ще е нищо пред тяхното зверство - вярвай ми
цитирай
2. krumbelosvet - Антиваксърите са жертви.
01.12.2021 22:44
Много е трудно да предположи човек, че ЦУНАМИТО от антивакс публикации се появявя ВЪПРЕКИ волята на Господарите на масмедиите и нета
цитирай
3. krumbelosvet - Професор Балевски
01.12.2021 22:53
Професор Балевски парафразираше пред нас следния библейски стих:
"По добре да срещнеш мечка лишена от мечетата си,
отколкото глупак с неговата глупост".
Като заменяше "глупак с неговата глупост" с "човек, който е прочел само една книга"..
Времето върви и вече са опасни и неграмотни хора, които четат из нета безразборно и много (по-лошо от безразборен секс) оттук-оттам и се мислят за знаещи. Радост пише в профила си, че е ... просветителка.
цитирай
4. andrei - Многознайко,
02.12.2021 06:07
това не са ваксини,а отрова против имунитета!!!
цитирай
5. krumbelosvet - Драги Андрей,
02.12.2021 06:23
ЧИД на патерица.
Имунитетът срещу ВСИЧКИ грипове е ВРЕМЕНЕН. Най-много за един сезон. Ми то, за да си отиде човек, и една седмица е достатъчна.
Не изтрих коментара ти, за да се видят "аргументите"ви.
Палки на голо. Любимият на психодесните Стамбул Стефчо ТАКА е наказвал инакомислещите, плюс разстрели
цитирай
6. dobrodan - Круме, просто бих ги ваксинирал
02.12.2021 19:16
и повече не бих се занимавал с тях.
цитирай
7. truthful - Дузината полицейски палки по се...
02.12.2021 19:22
Дузината полицейски палки по седалището на неваксинираните ще минат. А следите от ваксините във ваксинираните дали ще минат? Какво ще си бият ваксинираните и комy ще приплакват и от кого ще търсят отговорност след време?
цитирай
8. dobrodan - За другите не знам, но
03.12.2021 14:43
при всички случаи антиваксърите няма да са ми виновни:).
Като каза "след време", според най-новите "научни изследвания" приблизително на колко го оценявате? :)
Много различни мнения; от 5 години до два сезона:):):).
Объркващо е някак си:). Дай някакъв обозрим срок за мрене, щото после да не излезе, че съм умрял от ваксината, пък да ме е блъснал камион, например.
Дал съм писмено съгласие и съм си отговорен аз, така е и с всички останали, получили ваксините.
Още не се свързвам с блу-туф, трябвало да чакам специална сим-карта и не ми звънят през 5G мрежата.
Комплексирам се, даже не лепя железни предмети на мястото на убождане.
Защо така, аз нещо по-долу човек ли съм?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1954832
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031