Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2021 08:25 - Ковид ваксините
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1117 Коментари: 7 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щабът на Новия Световен Ред НЕ се ръководи от чувства и настроения, а от РАЦИОНАЛНА цел за световно господство и изтребление на ненужните му хора.
В тая светлина, ОТ ТАЯ ГЛЕДНА ТОЧКА, изчезват привидните абсурди и парадокси. Всичко си идва на мястото.

НЕЗАВИСИМО дали е естествен ковид вирусът, той НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА от щаба за неговите цели. И мощната, истеричната пропаганда ПРОТИВ ваксините, НЕ БИ МОГЛА да е толкова мощна против волята на масмедиите и нета, в които щабът властва монополно.

Но мощната и истерична антиваксърска пропаганда има една НЕИЗБЕЖНА  слабост. За "доказателства" се използват ПОДБРАНИ ЧАСТИ от обективната информация или откровени лъжи. Особено се набляга на ОТДЕЛНИ ТЕЖКИ СЛУЧАИ. Липсва цялостната СТАТИСТИЧЕСКА картина, защото тя е ОЧЕВАДНО в полза на ваксинирането. Първият ни ковид-критик Мангъров е показателен пример. 



Гласувай:
2



1. ramone - ...
11.09.2021 09:34
Ако правилно схващам, ковидът е пуснат от "лошите" за да изтреби ненужните. А "добрите" са произвели ваксините за да ги предпазят. В отговор на това, "лошите" водят истерична пропаганда против ваксините.
Интересно...
цитирай
2. truthful - Няма как с тези съставки във вакс...
11.09.2021 11:45
Няма как с тези съставки във ваксините човек да се предпази или подобри и леко да боледува.
- липидни наночастици(не се разтварят във вода и проникват в КЛЕТКИТЕ)
- аденовирус В26 и аденовирус от ... шимпанзе
- етаноли
- трометамол
- натриев ацетат трихидрат
Писането на неща, за които и грам знание нямате просто е лъжа, а тя е грях и трябва да сте много внимателен когато я използвате.
цитирай
3. krumbelosvet - Коментарите
11.09.2021 12:43
На комент 1 отговаря постът - там пише "НЕЗАВИСИМО дали е естествен ковид вирусът, той НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА от щаба за неговите цели."
Коментар 2 влиза в тънкостите на МИКРОБИОЛОГИЯТА. Дали коментаторът разбира тая наука? Но и да разбира, това не е достатъчно. Нужни са още клонове на биологията и медицината. Аз се основавам на ДРУГ аргумент. Всички държави са ЗА ваксините. Антиваксърите виреят в масмедиите и нета. И както съм писал в поста, не се интересуват от ПЪЛНАТА СТАТИСТИКА, а цветисто се позовават на отделни случаи и на частични статистики. Ако половин истина е цяла лъжа, то колко лъжи са частите от истината МНОГО ПО-МАЛКИ ОТ ПОЛОВИНАТА?
цитирай
4. olivie - .i.
11.09.2021 14:04
Това е логиката на макитата. Ако няма история и истина, трябва да я създъдем, а откровените лъжи се довиждат до абсурд от парадоксалните белези на лъжата. Като краен резултат се рекламира измислица, преоблечена като истина. Би ли ми отговорил тогава на въпроса: Като са истински ваксините, защо не се ликвидираха антиваксърските статии в медиите, още в началото, а е по-лесно да се дискриминират хората, които вярват в тях? А това, че ти си повярвал за мен не означава нищо .I.
цитирай
5. krumbelosvet - Комент 4
11.09.2021 15:28
Невнимателно четене. Писал съм кои са монополистите на медиите. Частни медии.
Не съм писал, че вярвам. А че СТАТИСТИКАТА сочи полза от ваксината.
цитирай
6. pvdaskalov - * ! *
05.10.2021 17:48
Ще ви дам пример, който е проверим документално.
Първи пфайзер ми поставиха на 17-и май т.г. пред Пирогов, докато съпругата ми чакаше на 10-ия етаж да разбере кога ще я приемат за операция на дясната китка поради "блестящо" наместване според епикризата от Пловдивска болница. Постъпи на 19-и. Операция на 21-ви, изписване на 25-и. В къщи започна да вдига температура и да казва, че има още по-затруднено дишане от това след падането. Наистина мерех температурата с устни на челото, по преценка беше 36,5- 37,5 градуса наксимум. Лекуващата по телефона лекарка, разбирайки, че дишането става все по-трудно, нареди веднага да викам Бърза помош. Дойде лекар без предпазно облекло, което сме виждали по телевизията, премери температурата с "пистолет", но не каза колко е. Направи тест със секрет от носа, застанал гърбом към мен и след по-малко от минута обяви: "Ковид", без да ми покаже по какво е познал. Накара ми се, че трябвало да кажем по телефона, че е болна от "Ковид" и как сега щял да отиде на друг адрес. Стъписах се, казах му, че преди няколко дни е била в Пирогов и оттам - право в къщи. Той почти с ехидна усмивка ми каза, че от 10 изписани оттам, 9 са заразени. Вкараха я с шофьора в необорудвана линейка и казаха да се явя пред централния вход на Пирогов. За половин час успяха да сглобят маска към малка бутилка с кислород и я откараха в една червена сграда в двора. Помагах почти до стая след дълъг коридор. "Какво правите тук? Не й трябва никакъв багаж! Излизайте бързо навън!" Вратите на слабо осветените стаи, покрай които минах, бяха широко отворени. Някои лежаха, други стояха прави като заковани, шожълтели, с изпити лица, същински призраци, всички с тръби, маркучи, маски и гледаха като обречени. Втора (миниатюрна) сестричка ми каза да чакам на двора. Пообиколих и на западната фасада прочетох големия надпис, че това е Ковид-отделение. Паникьосах се, метнах се на колата и до вечерта ме втресе. За 24 часа преживях всички симптоми, както ги описват, абсолютно всички. Най- страшно беше цепещото главоболие. От стреса ли, закъсняла реакция от поставения пфайзер преди точно 13 дни, не знам. Вторият пфайзер ми поставиха на 3-ти юни, а на 9-и рано сутринта разбрах, че семейството ни е осиротяло… Случаят в съкратен вид разказах и в блога на vesever30.09 22:24 - Как убиват в болниците...коментар №18; vesever04.10 15:33 - СМС до мен и моят отговор!!! Коментар№ 7 Това, което се запечата в съзнанието ми, а то вечно ще ме преследва, мога да повторя пред детектор на лъжата, обаче ще допълня и че портмонето й беше празно, дори без стотинките, а й бях сложил 150 лева на дребни банкноти да дава на санитарките, 4-5 от които ни донесоха дрехите й. Свидетели на тази церемония? Дъщеря ни. Ден след постъпването в болницата, дали й отпуск от театър Баден и долетя.
Краси, извинявай за подробностите. Всеки може да си прави многоспектърни изводи. А за теб ще бъде интересно, че по телефона (след справки със светила) я лекува д-р Мадлен, сестрата на Жан. Добре, че тя не дойде лично при най-добрата си приятелка, гледаше внука си. А и не предполагаше, че човек може да бъде заразен в такова светилище като хирургическо отделение.
П и е р
цитирай
7. krumbelosvet - Лош късмет си извадил, приятелю Даскалов
06.10.2021 02:44
Аз имах по-добър късмет, за което съм писал в блог.бг. С 1-2 изключения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1978442
Постинги: 1164
Коментари: 3401
Гласове: 3578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930