Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2021 14:43 - Валентиниада
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1208 Коментари: 5 Гласове:
-5

Последна промяна: 20.02.2021 00:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Документално:

И магаретата, магариците по-точно, умеят да целуват!

Пасеше си магарицата на баджанака край селския път. Зададе се каручка с впрегнато мъжко магаре. Не знаехме, че Пенка (любезно наречена така на другата балдъза), се е разгонила. Тя спокойно излезе на пътя, спря впрегнатия мъжкар и започна да го целува по цялата глава! Очите, бузите, ноздрите (устата не беше удобна, неволникът я беше овесил надолу, впрегнат, унизен, РОБ!).

Баджанакът побесня от яд и срам. А оня от каруцата се кефи засмян. "Иване, прибери си момата, че имам работа". А Иван кипи, като че дъщеря му е хваната в прелюбодействие. Изблъска я с псувни и "момата" отстъпи с достоинство.

Ден-два по-късно впрегнаха Пенка да ходим на тютюна. Там беше вързано да пасе мъжко магаре. Как разбра че е разгонена, какъв бе тоя вълчи нюх, пусна петия крак пасейки, па се облещи към самката и не мига! А тя горката, впрегната, какво да прави?

Така Пенка беше наказана за нападението върху впрегнатия кавалер. Значи и магаретата биват наказани дори само за НАМЕРЕНИЕ за прелюбодейство! Така че си правете сметката днес, на тоя празник на любовта.

Ква любов извън църковния брак бе?!?!?! Маскари!

ПП: Някой притежател на много никове се разсипа да туря минуси. Това досега не ми се е случвало. Благодаря му. Моят КЛАСИЧЕСКИ текст, който ще остане в историята на Трифон-Валентин, явно буди завист.



Гласувай:
5



1. wonder - Ти си доста по-образен от Хайтов. ...
14.02.2021 15:57
Ти си доста по-образен от Хайтов. Добре ще ти се получава ако речеш да пишеш разкази. :)))
цитирай
2. krumbelosvet - Не мога да пиша разкази,
14.02.2021 16:17
когато свето се срива, а родината НА ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ МИ се срива първа.
А от първолак до абитуриент, бях сигурен като 1+1=2, че ще ставам писател. Защо? Уви, защото аз и съученичките харесваха съчиненията ми. Които не бяха лишени от глупости. Но това осъзнах след казармата и се насочих към друга дарба - математика и инженерство.
цитирай
3. анонимен - По добре пиши поезия като мен!
14.02.2021 17:09
По добре пиши поезия като мен!
цитирай
4. krumbelosvet - Май че
14.02.2021 22:30
Май че съм надценил чувството за хумор у читателите днес. Здраве да е.
Какво, магаретата нямат ли право на любов? Да не бъдем жестоки.
Днес и без мене в нета е пълно с ТРАДИЦИОННИ валентински неща, а магарешката история може би е уникална. И чисто ДОКУМЕНТАЛНА!!!
цитирай
5. kvg55 - krumbelosvet,
24.02.2021 11:31
Мъчим животните.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974415
Постинги: 1163
Коментари: 3399
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930