Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2021 09:58 - Мерките срещу ковид19 потиснаха всички респираторни заболявания?
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 604 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По ред причини от 9-годишен, вече близо 70 години, съм редовен "клиент" на респираторните заболявания. Последните години преди ковид19, ми се случваха по 2-3 пъти през зимния сезон. Главно ПРЕДИ Нова Година.

Но сега НЕ. 

Наистина, като човек с дълъг опит, тая година се пазя отдалече и сам вземам при най-лек симптом мерки, които личният ми лекар е одобрявал при предишни случаи.

Но тоя сезон ИЗЧЕЗНА даже ХРЕМАТА! 

Един случай не доказва нищо. Но тия дни двама мои близки споделиха същото. Не е ли странно, че досега никой не е изказал публично подобна ЛОГИЧНА хипотеза, макар че вероятно вече има и статистически данни от лечебните заведения?

Представете си, какво би станало без мерките, като се "сдружат" ковид19 и старите вируси.

Не е ли мангъровщината престъпление срещу обществото? Имам близки, които са глътнали тая въдица. Те живеят в мангъровски свят и четат съответните сайтове, пълни с множество "убийствени аргументи" и "примери". Например защо се ползват антибиотици, като те не засягат вирусите. Въпрос изяснен от десетилетия - често бактериалните УСЛОЖНЕНИЯ от вирусни инфекции са главната опасност. Или как някоиси лекари били влизали за минута по два пъти на ден в болничната стая, без да кажат нито дума. А аз и не само аз, съм срещал ПРЕКРАСНИ лекари...

За чест на нашия народ, мангъровците са единици.



Гласувай:
5



1. krumbelosvet - Да спи зло под камък
10.01.2021 10:13
Но имам основания да предположа, че НЕ СА ИЗКЛЮЧЕНИЕ известните случаи, когато инфекциите по неясен механизъм борят... рака.
цитирай
2. wonder - Както казва нашия народ - "...
10.01.2021 10:28
Както казва нашия народ - "Всяко зло за добро!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974669
Постинги: 1163
Коментари: 3399
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930