Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 09:49 - Благодарност, възхищение и поклон за лекарка и парамедик
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 681 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 03.06.2020 12:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уви, само името на лекарката от Спешна помощ зная. АНА МАРИЯ НИКОЛАЕВА.
А така се случи, че тоя ден ЧЕТИРИМА лекари и един парамедик се държаха превъзходно с мене...

Минаха 16 дни откак се наложи да потърся спешна помощ.

Първо беше безупречна лекарката която се обади на 112. Около 8 часа сутрнта. В оня тежък момент не запомних името й. Като се знае каква е лудница на тоя телефон, бях потресен, че тя изслуша търпеливо краткия ми "рапорт", разпита за детайли, даде ми съвет и прати Спешна Помощ. Тя пристигна след 15-ина минути.

Дойде млада лекарка, дете за моите 77 години, ведра и енергична, а след първите думи - сърдечна, като че съм любимият й дядо. Преслушване, ЕКГ, няколко въпроса, и решение да ме карат в Пирогов. Парамедикът боравеше с инжекциите, май 3 на брой. И той на годините на големия ми внук, и той безупречен във вниманието си. Той се возеше с мене в лнейката и още там усетих облекчение.

В едното от популярните вече фургончета-изолатори пред входа на Пирогов отново преслушване и ЕКГ (преценили са ме като критично състояние). После се наложи да ме оставят за малко сам, докато излезе краткият тест за коронавирус (отрицателен). През това време и лекарката и парамедикът влизаха няколко пъти да проверят как съм. Остави, че това е ПРОФЕСИОНАЛНО, но при тяхното натоварване с ВСЯКАКВИ хора, и при ДЕНОНОЩНАТА им работа, ПАК намериха сили и сърце да се държат мило!

После пак кардиолог, и той беше не само учтив, но и приветлив. За съжаление и неговото име не запоних (а човекът се представи!). Аз от дете не помня имена. За щастие жена ми запомнила името на лекарката - АНА МАРИЯ НИКОЛАЕВА. После я видяла по ТВ и разбрала, че тя всъщност живее в линейката и не се прибира вкъщи!!! Господи, откъде тия сили и ТОВА СЪРЦЕ? Има, ИМА, И М А прекрасни медици у нас!!! Дано покажем, че ги заслужаваме.

Всъщност и гражданите, над 90%, са съвестни хора. Улиците и превозните средства са пчти НАПЪЛНО празни. Завчера се возих сам във вагон на метрото...

Благодарност, възхищение и поклон на нашите славни медици!!!




Гласувай:
9



1. radostinalassa - Много се радвам, че си оздравял
20.04.2020 11:36
Ти си един от малкото автентични блогъри. И , че не си " инфициран" / според енергетика на блога / с Ковид - 19.
цитирай
2. krumbelosvet - Благодаря, Радостина,
20.04.2020 12:34
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1974935
Постинги: 1163
Коментари: 3399
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930