Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2019 07:10 - Избори, Гьоте, Нинова, ЦвЦв, оставки
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 798 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 25.07.2019 16:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чстит Ден на Детето!!!

Според Йохан Волфганг Гьоте, с предполагаем трако-гето-гото-български корен, стара градска... БОЛЕСТ е да се мислим за по-умни от управляващите. Ето по памет един разговор от "Фауст" между бюргери по Великден:

Не ми харесва новий кмет.
От ден на ден е по-проклет.
Че за града какво ли той стори?
Народът само да се подчинява
и да заплаща повече пари!

И аз, роден гражданин със селски корен (като 98% от съгражданите), и аз се изцепих в няколко поста, и в последните 3, колко съм по-умен от Нинова.

Но дали е така, кой ще ми каже?

Обичам КРАТКОСТТА.!!! Кво ставаше, ако БСП бяха БИЛИ ББ? ББ щеше да им завещае вдигането на цените на тока и изплащането на ВЗЕТИТЕ ОТ НЕГО дългове. ЕНП пак,
П А К щеше да спре европейските пари, които НЕ СПРЯ на своя човек въпреки МНОЖЕСТВОТО  доказани злоупотреби. И МВФ, заедно с банкерския МОНОПОЛ в световните медии, можеше да повтори Виденовия сценарий с хиперинфлация и хлебна криза. И да доутепе България от името на долните комунисти.

Щото, да напомним "Опълченците на Шипка",

И днес йощ в Българ,я
Щом избори има,
спомня седесаря
Виденова зима,
Спомня и повтаря
Като някой ек
Вече четвърт век

И предупреждава
пердю-седесаря,
че левите пак
това ще направат,
друго няма как.
Друго нема как

А фактите са:

След Виденов дойде Софиянски,
дойде незаконно спрения за Виденов от МВФ
ПРЕДВАРИТЕЛНО ДОГОВОРЕН транш от 1 млд долара,
(договорен, защото бяха платени 2 милиарда дълг и бюджетът не се връзваше.)
и хиперинфлацията свърши,
без икономиката, Софиянски или кой да е,
да е мръднал малкият си пръст.
Което е доказателство,
че МВФ предизвика хиперинфлацията,
и хлебната криза, и гладът в някои семейства.
А не Виденофф
(както говорят и даже мислат психо-десните).

Тия разсъждения може би обясняват, защо НИНОВА ИЗБЯГА ОТ ПОБЕДАТА, като буквално се скри от ТВ последните седмици преди изборите, докато ББ шестваше денонощно на екрана.

Но защо аз, сериозен възрастен мъж както личи от снимката ми, възприех тук несериозен тон по такива сериозни въпроси? Щото нашата "вътрешна политика" е ТЪНКА ИГРА БЕЗ КОЗОВЕ. Козовете не са в България. Даже в Европа не са. Затова е смешно да се бистри, БЕЗ ЗАДОКЕАНСКИТЕ КОЗОВЕ, и българската, и европейската "политика".

Честит Ден на Детето!
В очакване Денят на Ботев!
Да живее България!
Доще Видовден!



Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Важното е, че БСП все пак
01.06.2019 07:33
спечели изборите.

А що се отнася до ББ, той ще те управлява, докато си жив. Туй то!
цитирай
2. vmir - Мали, колко далновидна била Круела да се прави на свадлива женщина!!!
01.06.2019 07:50
Тая въртяла световните сили на малкото си пръстче, но не сме знаели. Пък аз си мислех, че Дълес пак я е подлъгал да се изцепи в полза на Бойко. Тц, тц, тц, … какви льоши хора имало в МЕВЕРЕТО, пардон – в МЕВЕФЕТО. Добре поне, че и Гьоте се оказа българин, че поне от него да се засрамят и да спрат да слушат тоя Дълес. Как не ги е срам, бре??? Трябва накрая да им се спре земното кълбо на тия, че да видят кой е шефа тук!!!
цитирай
3. krumbelosvet - Няма да трия психо-десните
01.06.2019 08:34
Благодаря им, че наминават при мен.
Днес е ден на детето. Моля те Вмирчо, недей повече да ми приписваш спирането на земното кълбо. Знаеш, че не съм аз. Моето научно хоби, определило живота ми повече от професията, е една РЕВОЛЮЦИЯ в Теорията на вероятностите и Математическата статистика (виж постингите ми "Писма в бетилка"), разпределенията на интелект, доходи и др. За което един професор от Математическия Факултет на СУ, предпазливо но ясно ми подсказа, че въпросът е КОЙ ще даде И М Е, името на тая революция, обединяваща природни и обществени науки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1970924
Постинги: 1163
Коментари: 3398
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930