Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2017 21:28 - Каталуния, Стоичков и пушач на бензостовция, СРЕЩУ разума и пожарогасителите.
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1762 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прекрасна работа свърши Стоичков. Показа каква ДЪРЖАВНИЧЕСКА МЪДРОСТ е нужна, мъдрост на ФУТБОЛНО равнище и КЛУБНА ОМРАЗА към Мадрид и Краля, за да се подкрепя ЦВЕТНАТА РЕВОЛЮЦИЯ в Каталуния. Футболният гений и симпатичен човек Стоичков, изплеши поредната глупост извън зоната си на компетентност.

Но само Стоичков ли? НАШИТЕ МЕДИИ "осветляват" събитията в Каталуния уж "безпристрастно", но без да кажат ЕДНА ДУМА, че Котолуния може да предизвика "ефекта на доминото" в цяла Европа, И У НАС, ПАЗИ БОЖЕ.

Прекрасно съвпадение беше, че в дните на каталунско безумие, бяха публикувани кадрите с пожарогасителя срещу пушач на бензостанция. Великолепен символ! Някой талантлив журналист може да направи световен клип от това съвпадение.



Тагове:   стоичков,   Каталуния,


Гласувай:
7



1. yoan2015 - Дедо Круме, спи спокойно, няма да ...
08.10.2017 00:30
Дедо Круме, спи спокойно, няма да има ефект домино, нито пък Кутулунията ще се отцепи от Испания, колкото до "интелектуалецът", тарикат човек, не е луд да работи..... Нали ме разбираш.
цитирай
2. krumbelosvet - Уви
08.10.2017 08:56
Уви дедовото, Йоане, кой ли на света може да спи спокойно, АКО ЗНАЕ КАКВО СТАВА, поне горе-долу? "Некой" успешно се опитва да убие Европа и цялата бяла раса. И тоя некой все още има научно и технологично превъзходство, за военното да не говорим. Блазе ти, Йоане, ако знаеш как ще избегнем гибелта.
ПП: На 15.10.2017 и Иван Костов се изказа, че Европа е застрашена от "ефекта на доминото". Станахме аз и тоя срещу безгрижния Йоан...
цитирай
3. yoan2015 - Добро утро дедо Круме! Га имаш ...
08.10.2017 10:02
Добро утро дедо Круме!
Га имаш време, излез, поразтъпчи се и си купи една Библия, в нея е спасението.
цитирай
4. krumbelosvet - Йоане,
08.10.2017 21:42
Библията ми е НАСТОЛНА КНИГА от 1983г. Първата вече се прокъсна, имам нова, и съм подарил по една на децата си. Няма място в Стария и Новия Завети, което да не съм прочел по няколко пъти, а някои места - десетки и стотици пъти... Подценяваш събеседника, май не за първи път...
цитирай
5. yoan2015 - Дедо Круме, ха дОбър ти ден. Голема ...
11.10.2017 12:58
Дедо Круме, ха дОбър ти ден.
Голема загуба, твоят човек интелектуалеца нямало да е вече незнам си какъв посланник, това е защото не е чел Библията и лапаца дето трябва и не трябва.
Вече можеш да спиш спокойно, както ти написах Кутулунията нема да са отцепи и ако все още сън та не хваща има едно средство за здрав сън, казва се ракийчице Светая мученичице, с неколко чашки, ще спиш като къпан.
И не ме подценявай ти мен също, щото аз нямам Библия, но знам какво ще бъде или няма да бъде и т'ва е защото не съм Я чел.
Амин.
цитирай
6. vaquero - Видеото от бензиностанцията ми ...
11.10.2017 18:28
Видеото от бензиностанцията ми достави неописуемо удоволствие.
Библията разглежда морално-етически казуси, но знание за развитието на природата и обществото не дава.
цитирай
7. krumbelosvet - Библия и Нютон, и Ванга
11.10.2017 19:20
Библията отворих на 43-тата си годин. От дете съм добре с математиката, и със спорта, и с изкуствата. Но не забравям, че мега-гениите на науката Нютон и Айнщайн не се отнасят с пренебрежение към идеята за Бога, меко казано. И третият мега-гений, Норберт Винер, се отнася сериозно към тая идея, но това е дълъг разговор. Били са времена, когато ЦЯЛОТО човешко знание се е изявявало в религиозна форма. А това знание включва и някои прозрения на ясновидците (имало е и ИМА такива), които ИЗПРЕВАРВАТ науката...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1970637
Постинги: 1163
Коментари: 3398
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930