Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2022 14:30 - Снимката, която винаги ме връща на земята, ако започна да се възгордявам! 2022-11-28
Автор: yuriylenev Категория: Други   
Прочетен: 2555 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 28.11.2022 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Снимката, която винаги ме връща на земята, ако започна да се възгордявам! 2022-11-28

Една великолепна снимка.(за мен)
Една снимка от няколкото мои любими, които винаги ме държат здраво стъпил на земята!

Понеже и аз съм човек със своите силни и слаби страни, за да не се отлепвам от земята и за да не започна да се „рея“ някъде „високо“ в небето на живота и да си мисля и да се възприемам за „единствен“ и „недостижим“ и над всички, често си гледам тази снимка окачена на стена в жилището ми.

Държи ме стъпил здраво на земята.
Като залепен.

Който не е гладувал като дете, или не е имал собствен дом, а е живял на „чужди“ места (аз така живях до започването си на 1-ви клас по независещи от мен причини, защото съм бил малък, и от мен нищо не е зависело) ще ме разбере, без да задава излишни въпроси.

Който не е живял така, и няма никаква вина за това разбира се, има два пътя – или да ме разбере, без да ми влиза в обувките ми, или никога да не ме разбере, защо и заради какво пиша и показвам тази снимка.

За тези, които вървите по вторият път, можете да си спестите четенето.

Човек никога не трябва да се самозабравя, да се възгордява и да се приема на повече от околните, въпреки своите действия (или бездействия), дори и те да са по-по-най от тези на другите хора.

Обаче в живота обичайно се получава точно обратното.

По земята стъпваме физически, но морално и себеегоцентрично сме 99% „летящи“ в небето, образно казано, мислейки се и по-лошото самовъзприемайки се за единствени, най-велики и недостижими, сред околните. Това днес го виждам а и всички вие го виждате в поведението и действията на всичките ни днешни шутколитици и (не)управляващи България от 1989 година до днес , а се очертава и за следващите поне 10 години време.

Никога няма такива хора, и не е имало никога, макар те да се имат за по-по-най.

Всичко е от суета и лукаваго!

Само след смъртта на човек, може да се получи възвишение над околните, но то е само нравствено и духовно, и поради личните заслуги на такъв човек към околните и света, но  пътя към такова възвишение трябва да бъде извървян докрай, и обичайно е със смъртен завършек.

Но когато някой неоснователно (или основателно – нарцистичните по мислене и поведение хора) се вземе за „фактор“ в животите на околните, и „литне“ в небето, винаги трябва трябва и има „фактор“, който да го приземи успешно от въздуха на земята, за да му покаже, че е самозабравилият се е само един обикновен пешеходец по земята, каквито са и всичките останалите хора.

Иначе в мечтите си – летете до каквито незнайни звезди си искате!
Но никога не вървете по телата и не стъпвайте по главите на околните!
Те не са ви трамплин в живота ви. Иначе винаги ще свършите лошо пътя си.

Затова тази снимка, която показвам и която ми е една от малкото мои любими, е въжето с което съм вързан здраво към земята.

На снимката е холадеца Ерик Кортънс и едно африканско дете.

Холандеца Ерик Кортънс е писател, музикант, актьор, продуцент и ди-джей в Холандия.
Снимката е направена в африканската държава Малави, Африка по време на мисията му, която организира сам под знака на „Международен комитет на Червения кръст.
Ерик Кортънс е известен в страната си, а вече и не само в нея, като посланик на организацията „Международен комитет на Червения кръст“ по света и е организирал свои кампании за подпомагане на децата изпаднали в тежко положение по света.
Такива кампании е провел в африканската държава Малави (където е направена снимката), ръководи и други кампании в Африка – Кения и Уганда, а също така ръководи кампании и в Азия - Камбоджа, за борба с детската смъртност, и подпомагане на жертвите на противопехотни мини и на войните, както и за подпомагане на развитието на децата в тези страни.
Иначе казано - нагледал се е на детски трагедии и съдби за 1000 свои животи.

Има една древна мисъл от преди новата ера, която се приписва на различни пълководци и мислители и учени, но не се знае кой е порвородственика и:
Човек никога не е толкова велик, колкото когато е на колене, за да помогне на дете”.

Обаче няма никакво значение , кой е казал тази мисъл, кога , къде и поради каква причина, защото човеците от нивото на Ерик Кортънс , дори и на колене са високи до небето!

От мен винаги е имало и ще има голяма лична почест и безкрайно уважение към този човек Ерик Кортънс и неговото отношение към децата на земята!

28-11-2022
#ЮрийЛенев

Ерик Кортънс в Малави, Африка
image




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. tera - Според нета е Питагор, просълзи ме тази мисъл,
28.11.2022 17:03
а снимката е прекрасна.
Поздрави!

„A man is never as big as when he is on his knees to help a child.“ — Pythagoras

цитирай
2. yuriylenev - Tera
28.11.2022 17:50
Тера, в нета наистина е написано, че е казана от Питагор, но Понеже Питагор е ученик на тракиеца (българин ) Залмоксис, а пък Залмоксис е ученик на тракиеца (българин) Орфей, се е занимавал основно със смятане и простата геометрия, а ен с Орфизма , който даже Дионис е разпространил сред тогавашните данайци, спарти, атиняни, и разни там нетракийски племена, преди римляните да ги изтребят завинаги, та затова няма как да е мисъл на Питагор. Така или иначе е вярна и правилна, а това че ние винаги я забравяме , друга приказка за друг случай, който няма да забравя да напиша. Казвам го не за да те оспорвам, а защото най-голяма вина за да има "древни гърци" и "древна гръцка култура" имат Англия, Германия особени, Франция, и в много голяма степен Русия, който създават така наречената държава Гърция едва през 1823 година,а първият гръцки крал е немеца Отон Първи, който е син на Германският кайзер. За какви древни гързи и каква древногръцка култура и наука ми пишат даже и днешните продажни БГ историци и преподаватели, когато до 1923 година не са съществували никога дори като народ, а като държава пък изобщо. Освен това всички днешни а и тогавашни историци признават единодушно, че Питагор определено е писал и много измислени истории и случки, доказано от следващите поколения, а и от неговите съвременници. Питагор е през 6 век п.н.е, а траките са преди 8 век п.н.е. Геометрията и математиката се е знаела и прилагала от траките (българите няколко хиляди години преди гърците... Доказателство за това е и златното съкровище от Одесос , пластините на които са с вгадената питагорова теорема и безкрайната спирала на времето, наричана днес спирала на Фибоначи, който уж я бил открил през 1200 г. , а Одесоското злато е датирано точно от 4600 г п.н.е. или 36 века преди Питагор и цели 52 века преди Фибоначи... За какви "древногръцки" истории иоткрития и западноевропейски такива ми пишат и кудкудякат всички тъпи днешни историци чужди и наши? :-) Лек вечер .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuriylenev
Категория: Други
Прочетен: 273025
Постинги: 160
Коментари: 150
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031