Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2018 11:55 - Истамбулската коввенция ВЕЧЕ КОМАНДВА ТЕЛЕВИЗИЯТА, май и нета, и всички медии.
Автор: krumbelosvet Категория: Новини   
Прочетен: 1479 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 12.03.2018 16:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще започна НЕ с най-важното, щото е кратко.
Ето групата, която ще ни представя за песента на Евровизията:

Жана Бергендорф - българка(?) с немска фамилия.
Джони Манюел - африканец
Трей Кембъл - май арабин или друг
Георги Симеонов - Бг
Владимир Михайлов - Бг

След серията от "Откраднат живот", в която се рекламираше гей-връзка, последва серия в "Столичани в повече", където наш идиот ще се жени за красива европеидна арабка, одухотворена и интелигентна. Радуйся народе на мигрантите!

У нас обаче отдавна са факт други случаи - арабин взема хубава българка. Но отскоро е много по-лошо. В Германия мигранти изнасилват. А у нас САМО АЗ ЛИЧНО съм свидетел два пъти, веднъж на Витошка и веднъж в тролей по Цариградското, как мигрант минавайки покрай жена я блъска "случайно", като гневно говори нещо на своя език.

Още веднъж ЛИЧНО съм се срещал с мигрантска агресия, и три пъти съм бил ОБЕКТ НА АГРЕСИЯ. В трамвай по Ботевградско шосе, седяха двама и слушаха гръмко тяхна си чалга. Качи се наш свещеник, и те се развикаха по него както някога на село викаха по изпуснато куче.

През 2015г на 4-ти декември, в градинката около черквата на Опълченска и Пиротска, аз отивах на лекар, и срещу мене се зададоха 5 арабчета на по 15-16 години. Първото  замахна към лицето ми да ме плаши и се почеса зад ухото. Стар номер. Аз му хванах ръката и какво да правя? Ако го бия, съм престъпник. Ако ме бият, съм опозорен. Пуснах го, извиках "А де, а де" и си продължих. После се разтреперих. Представих си, че ВНУК МИ беше на мое място. Затова съм запомнил датата.

Няма да описвам подробно другите два случая, пак с малолетни мигранти, но и там имаше И ПРЕЗРЕНИЕ, И АГРЕСИЯ. Стара истина е, че децата казват и показват открито това, което се говори вкъщи. "Всички бели трябва да умрат".

Почти всички реклами, вече представят и даста мургави, и африкански герои.
А наскоро един блогер показа фото с 7-8 африканци в техни "носии", под които се подават 40-сантиметрови членове в невъзбудено състоние. Реклама на расово превъзходство и съблазън за мераклийки! Макар че как се вдига такова чудо? По-скоро едва ли. И ако се вдигне, как ще стигне до белия дроб на "обекта"?

Пак ще кажа, кви дебати, кво гласуване, Господарите са решили и Истамбулската конвенция е в ход, както и НАШЕСТВИЕТО НА МИГРАНТИТЕ.



Гласувай:
5



1. lexparsy - Най Ужасното са Страха и Примире...
13.03.2018 00:53
Най Ужасното са Страха и Примирението и от това !!!
Аз безброй пъти сим наблюдавал уличната наглост и агресия, и съм искал да се намеся... Винаги, освен липсата на съпричастност и са ми обяснявали (даже Пред Наглеца) да не се занимавам и да внимавам че може да има нож!!!
До такова овчедушие българина никога не е стигал... Събудете се бе хора!!! Не знам под какво робство сме били, ама такова... и такъв Геноцид е нечуван...
цитирай
2. krumbelosvet - Кво събуждане
13.03.2018 15:45
Великите немци кво праат? Няма овчедушие, има невъзможност за реакция. Щото е война и щабовете са предвидили как да се действа. Войната е планирана глобално, затова съпротивата може да е поне на ОБЩОЕВРОПЕЙСКО равнище. Как? Всички шефове в ЕС и на големите страни са от лошите. Чудо трябва да стане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1955569
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031