Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2019 18:35 - В блог.бг има жив пророк - АЗ.!!! Вижте вчерашния ми пост.
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В мозъка си страшно ровя,
Може би ще се отровя.
Но пред погледа ми съмна - 
По-добре е да се гръмна!

Вятърът зловещо свири
Харакири, харакири...

Не знам чии са тия стихове, но вчера си ги спомних, щото беше ден на срам.

Но днес съм горд.

Случилото се съм го предвидил ПУБЛИЧНО, и в два постинга, от първи и дванайсети октомври 2018, преиздадени вчера, и на събрание на БСП преди два месеца (виж автокоментара под вчерашния пост). 

И съм горд още за това, че до тук НИКОЙ НЕ СЕТИ ДА КАЖЕ, че М Е Д И И Т Е, големите ТВ преди всичко, те, М Е Д И И Т Е осигуриха и ниската избирателна активност, и успеха на ББ. И не с някаква тайна конспирация го направиха, а всеки ден и всяка минута във всеки български дом. Показваха ни всичко най-долно от парламента и извън него. А в предизборните седмици (ПАК НИКОЙ "НЕ ЗАБЕЛЯЗА"), ББ не слизаше от екран, а соците просто се изпариха!!! Немаше ги.

Лелейиии, голема новост, че четвъртата власт е първа. Мани мани.

Как да не се имам за пророк!!! Или с (чуждо)медийно усилие станахме слепци, та едноокият вижда по-добре...


Тагове:   избори,   ББ,   Корнелия,   цвцв,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953109
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3572
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031