Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 09:13 - Кой би бил г-н Андрей, ако не е Слабаков
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 628 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 16.04.2018 21:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Освен вечния ТВ-гост Соломон Паси, има още един такъв - Андрей Слабаков. Той е актьор, но не говори за театър и кино. Канят го като ХУЛИГАН - да печели публика. Днес до 8 часа говори по Нова ТВ за пушенето на тютюн. Той знае ВСИЧКО от последна инстанция. Ако отсееш емоциите му, нищо не остава. Емоции на АКТЬОР, на когото ме се пуши и беснее, че не може да пуши където си поиска. Опонираше му лекарка по БЕЛОДРОБНИ заболявания, НЕПУШАЧКА.

Аз съм пушил 45 години, от 18 до 63-годишен. Сега съм на 75. Знам ВСИЧКО за тютюна и от личен опит, освен от статии и електронни медии.

Имам състудентка, която работеше в конструкторско бюро с пушачи. Като бременна се оплакваше, че по цял ден диша тютюн. Роди мъртво дете. Пъпната връв била увита 3 пъти около вратлето му. Нероденото се е премятало в утробата на майка си.

През 1995г- жена ми попадна в канцелария с две пушачки. След един месец работа, започнаха да й се подуват краката. А работа се намираше трудно. За късмет пушачките бяха уволнени и краката на жена ми се оправиха.

Брат ми започна да пуши 15-годишен и за разлика от мен не се отказа до смъртта си на 63 години. Пушеше със събуждането. Синът му беше толкова отвратен от дима, че никога не пропуши.

Зная, че тютюнът не вреди ЕДНАКВО на всички. Като изключение има пушещи столетници. Аз съм от хората, на които тютюневият дим вреди много. Трудно се научих, но после житейски драми ме направиха СТРАСТЕН пушач. Димът не лекува душевна болка. ПРИТЪПЯВА Я, както притъпява ВСИЧКИ финкции на мозъчно-нервната система. Но е азбучна истина, че води до ЗАВИСИМОСТ.

Бащата на Гьоте е пушил с лула вкъщи. Тогава се е считало, че това е здравословно. Не се зное дали затова от многото му деца, само Гьоте, първородният, доживява до старост, а само сестра му - до пълнолетие. Гьоте страда от лека импотентност и счита пушачите за големи ЕГОИСТИ. Това е истината. И аз бях НЕОСЪЗНАТ ЕГОИСТ - просто не съзнавах какво причинявам на околните.

Трябваше да се откажа за да разбера, че САМО ЕДНА ЦИГАРА запалена на ЕДНА тераса, се усеща ОСОБЕНО НЕПРИЯТНО ПО ФАСАДАТА НА ЦЕЛИЯ 17-ЕТАЖЕН БЛОК!!! Не съм забравил как през 80-те години си пушех на една опашка за мляко, и една жена се възпротиви. Аз ревнах както Слабаков сега, че пуша на открито. Не съм разбирал, колко е противно за околните. Сега псувам на ум, ако на улицата някой запали на 10 метра пред мене.

Да знаят МЛАДИТЕ. За кого повече, за кого по-малко, цигарите увреждат ПОТЕНТНОСТТА. Още преди 20-годишна възраст забелязах, че докато чакам s erekcia приятелката си за среща, още първото дръпване от цигарата сваля erekciata.

И накрая - АМАН ОТ ЦВЕТАРКИТЕ по ТВ и др медии. Не са само двамата споменати в началото.




Гласувай:
3



1. krumbelosvet - Кампанията срещу тютюна не е от български произход.
16.04.2018 21:34
Кампанията срещу тютюна не е от български произход. Започна от Щатите, ако не греша. И това доказва, че не всичко, което иде от Америка е лошо. Възможно е по принцип в едно заведение да има пушачи и непушачи, без да си пречат. Но това иска голяма рязстояние между масите и специално устроена мощна вентилация, което е много скъпо ОСОБЕНО ПРЕЗ ЗИМАТА. Малко заведения могат да си го позволят, и като едно от тях съм запомнил ресторанта на хотел Янтра във Велико Търново.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1970257
Постинги: 1162
Коментари: 3396
Гласове: 3577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930