Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2017 12:10 - Спор няма - 7-ми ноември национализира банките
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2971 Коментари: 15 Гласове:
2

Последна промяна: 12.11.2017 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Продължение от поста "Спор няма - 7-ми ноември беше станал сигнал за киселото зеле".

През Оня Октомври
, на Света нещо се случи ЗА ПЪРВИ ПЪТ. Милиони пъти е писано и говорено. Но ние вече приехме историята за експеримент, и ще продължим така.

Има ли някой който да мисли, че тая революция се е развила както е била замислена? Замислена от кого? Маркс, Ленин, Троцки и другите, или Германия, хазарската конспирация или войниците от окопите? После се включват дворянството, генералите, Англия, Америка и останалите, чехи и поляци, собствениците, селяните, работниците...

Ленин е БЪЛГАРИН по баща. Чуваш е, а чувашите са българи от племето на един от Аспаруховите братя, Котраг. Елементарно, но „забравено”, като всичко в Русия и СССР, което напомня за присъединената от Иван Грозни Волжко-Камска България (обширна тема, за която няма място тук). Майката на Ленин била „еврейка”, да, но ПО БАЩА, а по майка – немкиня. А предците, десетките предци до 4-5-то коляно, какви са? НЕ, че е толкова важен ПРОИЗХОДЪТ, но го споменавам за да се види, че ЕЛЕМЕНТАРНИ неща за Ленин и за Революцията са малко известни или „забравени”. Защото са от ДЪРЖАВНА ВАЖНОСТ не само за Русия, но и за всичките й врагове и приятели. А държавите са отговорни за съдбата на МИЛИОНИ ЖИВИ ХОРА (и на водачите си в т.ч.), и това е ПО-ВАЖНО от ПУБЛИЧНОСТТА на истините за историята. Наистина, как би се отразило на авторитета на революцията, а и на Русия и СССР, ако вождът не е великорусин...

Любопитен детаил. Надежда Крупская, спътницата на Ленин, издава спомени, в които са описани няколко канали за доставяне на в. Искра в Русия, но каналът през България липсва. Само на едно място се споменава „групата на Благоев”, като за нещо добре известно, но не се споменава, че той е българин, и че това е ПЪРВАТА социал-демократическа група в царска Русия...

Спартак блесна и загина, робството остана. Английската революция обезглави краля и отмина, монархията остана. Френската революция раздруса аристокрацията и духовенството и ги поизтреби, но и тях ги има до днес. Вярно е, че ПРЕСТИЖЪТ на низините на обществото нарастна при тия поврати, и това е велико постижение. Но Октомври е нещо повече. Каквото да се случи занапред, никога няма да бъде забравено, че ОБЩЕСТВОТО МОЖЕ ДА ЖИВЕЕ И ДА ПРОСПЕРИРА И БЕЗ ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ. С всички последствия от това, най-вече ЗА БАНКЕРИТЕ.

Продължава в следващи постинги, живот и здраве. 




Гласувай:
2



1. kolevdobri - Дали може или не, това ще покаже бъдещето.
16.11.2017 09:45
"Но Октомври е нещо повече. Каквото да се случи занапред, никога няма да бъде забравено, че ОБЩЕСТВОТО МОЖЕ ДА ЖИВЕЕ И ДА ПРОСПЕРИРА И БЕЗ ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ. С всички последствия от това, най-вече ЗА БАНКЕРИТЕ".

Разбира се важно е да се каже, кое общество може да живее без частната собственост и банкерите. Първобитно-общинното общество, може би. Но всяко следващо общество, явно не може. Дори и СССР имаше банки и банкери. Може да е една, но е имало банка. Същото важи и за България и за другите соц. страни. Нека да бъдем точни в израза. Експериментът "Октомври" излезе неуспешен. Това е неоспорим факт. Факт е също така, че скандинавците построиха социализма, а руснаците и българите - не. И не само го построиха, но той е поне засега, жизнен и устойчив. Вчера проучвах някои от комуналните общности в една нескандинавска страна - Холандия. Индивидуални къщички за гости. Прекрасно позиционирани. Всеки си има собствен парцел. Повечето имат достъп до канал с вода. Пристан за лодка. Комуната решава, че въпреки, че си собственик, не можеш да живееш в тях през цялата година. Минимум 10% от времето трябва да го отдаваш под наем. Ходи и ги разбери. Само казвам, какво означава истински социализъм в действие, базиран на решения на комунална общност. Той обаче се гради върху частна собственост, а не върху общо притежание. Решенията обаче се вземат от комуналната общност, тоест от всички живущи там. Ако не ти харесва, търси си друго място. Никаква централизация. Това е истинска демокрация и социализъм. Дай боже всекиму.

цитирай
2. krumbelosvet - Колега,
16.11.2017 14:04
Когато холандците са били "колари на моретата" и са завладели Индонезия, Питър І обикаля запада и КРАДЕ ТЕХНОЛОГИИ. Монголите и турците не са стигали до щастливия запад. Русите и ние сме ги спрели.
Ама как все "забравяте" тия ПРОСТИ неща това, влюбените в запада. Сигурно щото Холивуд и Гласът на Америка БЪКЕЛ не казват по въпроса. За тях е нормално. Имат интерес. А вие - от ЧИСТА любов и малко ПСИХОТРОННО облъчване по подскачащите митинги...
И, моля ви, не ме връщайте в родово-общинния. А се поогледайте ДНЕС кво прави ЧАСТНИЯ ИНТЕРЕС. Най-вече какво прави с нас. Ами ТРОВИ НИ И НИ ОБИРА. И ни унищожава. Заедно с цяла Европа, но с предимство.
цитирай
3. kolevdobri - Всеки прави своя избор.
16.11.2017 22:04
krumbelosvet написа:
Когато холандците са били "колари на моретата" и са завладели Индонезия, Питър І обикаля запада и КРАДЕ ТЕХНОЛОГИИ. Монголите и турците не са стигали до щастливия запад. Русите и ние сме ги спрели.
Ама как все "забравяте" тия ПРОСТИ неща това, влюбените в запада. Сигурно щото Холивуд и Гласът на Америка БЪКЕЛ не казват по въпроса. За тях е нормално. Имат интерес. А вие - от ЧИСТА любов и малко ПСИХОТРОННО облъчване по подскачащите митинги...
И, моля ви, не ме връщайте в родово-общинния. А се поогледайте ДНЕС кво прави ЧАСТНИЯ ИНТЕРЕС. Най-вече какво прави с нас. Ами ТРОВИ НИ И НИ ОБИРА. И ни унищожава. Заедно с цяла Европа, но с предимство.

Под една от статиите ви оставих коментар. Аз обичам България. Затова съм тук. Вчера гледах имоти в Холандия. Мога да си го позволя. Всеки нормален българин може да си позволи да си купи имот в Холандия и да отиде да живее там. Има сравнително добри къщи на цената на апартамент в София. Но и там бизнесът трови и обира. Не му се връзвайте. Знаете ли какво ям тези дни? Леща, купена от кооперация в Свищов. Тиква, донесена от село. Ябълки от едно хасковско село, забравих му името. Козе мляко от село Любеново, ръжени ядки, купени от Скопие, овес и т.н. Когато купите салам, хермафродит риба, баница с извара, вместо със сирене, кашкавал, правен от сухо мляко и т.н., тогава бизнесът ни обира. Нека да си опичаме ума и да внимаваме. НИЕ СМЕ ТЕЗИ, КОИТО УПРАВЛЯВАТ. С НОЖ, ВИЛИЦА, ЛЪЖИЦА И ГЛАСА СИ НА ИЗБОРИТЕ. Обират ни, защото сме прости. Ами нека да не бъдем прости, бе мама му стара. Да учим всеки ден, да се развиваме, да поставяме всичко под съмнение...Благодаря за търпението.
цитирай
4. krumbelosvet - И в Аушвиц
17.11.2017 08:10
И в Аушвиц ли всеки прави свой избор? Да, прави го. На коя кълка да се обърне, дакото е жив. Баси избора. И нашият е такъв.
Избор се прави между ВЪЗМОЖНИ неща.
Можем само да ЗНАЕМ кво става. Но ако мухата знае, че е в паяжината, ква полза за мухата? Има малко полза. Ако види, че се задава нещо по-едро, да му привлече вниманито, белки случайно скъса паяжината и не я изяде.
Спасяването ПОЕДИНИЧНО дава повече възможности. И всеки ИМА ПРАВО да търси спасение за близките си. Но тук говорим за спасение на България. Тя е ОСЪДЕНА от днешния господар. Дали е самия Сатана или негов служител... Писал съм и се надявам, че България е като библейския Йов - временно наказван чрез дявола от Бога.
цитирай
5. kolevdobri - Нека да не преиграваме с примери за Аушвиц!
21.11.2017 09:24
krumbelosvet написа:
И в Аушвиц ли всеки прави свой избор? Да, прави го. На коя кълка да се обърне, дакото е жив. Баси избора. И нашият е такъв.
Избор се прави между ВЪЗМОЖНИ неща.
Можем само да ЗНАЕМ кво става. Но ако мухата знае, че е в паяжината, ква полза за мухата? Има малко полза. Ако види, че се задава нещо по-едро, да му привлече вниманито, белки случайно скъса паяжината и не я изяде.
Спасяването ПОЕДИНИЧНО дава повече възможности. И всеки ИМА ПРАВО да търси спасение за близките си. Но тук говорим за спасение на България. Тя е ОСЪДЕНА от днешния господар. Дали е самия Сатана или негов служител... Писал съм и се надявам, че България е като библейския Йов - временно наказван чрез дявола от Бога.

Че не сме китка за мирисане, не сме. Че управляващите ни не са на висота, така е. Но че и народът ни не е на висота, наистина не е. Каквото повикало, такова и отговорило. Всеки ден правим избор. От този избор зависи както личното ни благоденствие, така и общото. Ако сме прости, необразовани, неинициативни и захлупени, ще ни шибат, защото така е устроен света. Управляващите правят това, което им позволят избирателите. Ние много им позволяваме и не ни пука за общото. Само няколко въпроса: Управляващите ли си хвърлят боклука покрай пътя, направо през прозорците на колите? Пътувайте из България и ще видите хвърлени пластмасови чашки, използвани за кафе, обвивки от кроасани, шишета от минерална вода, торбички и какво ли още не. Преди повече от 200 години, немският философ Георг Хегел бил възмутен от това, че германските територии били прегазени от Налолеон, почти без съпротива. "Всеки народ си заслужава управниците". Това са негови думи. Държавата ще се промени, когато всеки от нас се променя в положителна посока всеки ден. Швейцарската демокрация няма да стане нито бързо, нито лесно. И да ви кажа още нещо: Лошото на социализма е, че възпита хората, че държавата ще се грижи за тях, вместо те да се грижат за държавата.
цитирай
6. krumbelosvet - Бяхме
26.11.2017 07:46
Бяхме много по-образовани, защо вече не сме? Вие, Колев, когато сте подскачали по митингите, не сте знаели, че ПО ЧУЖДА СВИРКА скачате, и към КАТАСТРОФА теглите. По-голямата част от народа РАЗБИРАШЕ ТОВА. И подскачащите загубиха първите избори. Но вашите възлюбени янки вече бяха смачкали Съюза и знаеха как се печелят избори, ако не от първия път, от втория. Та "Град на истината", та Фори Светулката, та събличания на мадами на площада, та подпалване на Партийния дом... И през всичкото време световните медии ви учеха кво да правите. Спечелихте "с малко но завинаги". Е, не завинаги, но колкото трябваше, за да унищожите селското стопанство и промишлността. Кукловодите бързо си свалиха адвоката-премиер и оставиха комунистите да операт пешкира. Може да мернете моя пост "Виденовата хиперинфлация - доказателство срещу световните банкери".
цитирай
7. kolevdobri - Уважаеми Крум.
28.11.2017 20:48
krumbelosvet написа:
Бяхме много по-образовани, защо вече не сме? Вие, Колев, когато сте подскачали по митингите, не сте знаели, че ПО ЧУЖДА СВИРКА скачате, и към КАТАСТРОФА теглите. По-голямата част от народа РАЗБИРАШЕ ТОВА. И подскачащите загубиха първите избори. Но вашите възлюбени янки вече бяха смачкали Съюза и знаеха как се печелят избори, ако не от първия път, от втория. Та "Град на истината", та Фори Светулката, та събличания на мадами на площада, та подпалване на Партийния дом... И през всичкото време световните медии ви учеха кво да правите. Спечелихте "с малко но завинаги". Е, не завинаги, но колкото трябваше, за да унищожите селското стопанство и промишлността. Кукловодите бързо си свалиха адвоката-премиер и оставиха комунистите да операт пешкира. Може да мернете моя пост "Виденовата хиперинфлация - доказателство срещу световните банкери".

Вярно е, че съм ходил по митингите през 89 и 90г. Вие не сте ли? Не съм играл по чужда свирка и не съм бил член на която и да е партия. НИКОГА. Янките не са ми възлюбени, въпреки, че от никой не съм научил повече в професията си, отколкото от американците. Въпреки това, не съм съгласен да си избиват разходите по моите обучения, карайки ни да купуваме скъп ток от техните, пардон, нашите централи. Не съм печелил никога "с малко, но завинаги". Бил съм против колективизацията, а след това съм бил против връщането на земята в реални граници. Вярно, аз също се чувствам прецакан, връщайки се към онова време, но толкова са ми били познанията. Все пак не можете да очаквате от млади хора, да са толкова добре ориентирани, какво се случва в държавата. Още повече, без необходимата информация. Надявам се това изложение да ви даде повече информация за мен, за да не грешите в използваните от вас, по отношение на мен, квалификации. Благодаря.
цитирай
8. krumbelosvet - "Бил съм против колективизацията"
29.11.2017 22:37
Уедряването на земеделието е трагичен процес, при капитализма ПОВЕЧЕ, отколсото при социализма. Но ако не сте забелязали ЧУДОТО което сициализмът направи на село, значи повече сте слушали чуждите радиопропаганди, отколкото сте гледали живия живот у нас.
Не съм изненадан, че мислите, че не сте подскачали по чужда свирка.
цитирай
9. kolevdobri - Почти всяка седмица пътувам и гледам "чудото" на социализма...
30.11.2017 00:05
krumbelosvet написа:
Уедряването на земеделието е трагичен процес, при капитализма ПОВЕЧЕ, отколсото при социализма. Но ако не сте забелязали ЧУДОТО което сициализмът направи на село, значи повече сте слушали чуждите радиопропаганди, отколкото сте гледали живия живот у нас.
Не съм изненадан, че мислите, че не сте подскачали по чужда свирка.

... на село. Защото това, което стана в българското село го направиха комунистите с глупавите си политики. Не знам какво чудо сте видели вие при социализма, ама поразходете се из Швейцария, за да видите чудото на капитализма и ми кажете, кое предпочитате - скапаните и обезлюдени български села, с паднали покриви, кални улици, ненаправени тротоари, липсата на канализация и т.н. или швейцарските ферми, пръснати като мъниста по склоновете на планините. Идете и вижте капиталистическите гръцки села. Вижте капиталистическите немски малки селища и ферми. Идете в Испания. Вижте фермерите във Франция. Там спокойно можете да говорите на тамошните хора, за "чудото" на българските села, по времето на социализма, ако нямате на разположение някакъв виц, за да ги разсмеете. Между впрочем, България все още живее в условията на социализма. Самото ваше мислене потвърждава едно такова заключение. Единственият продук, с който се гордееше България по време на социализма беше каптагонът, който държавата продаваше на арабите, калашниците, произведени в Казанлък и някои други средства за убиване и наркотизиране. Нищо градивно.
цитирай
10. krumbelosvet - Грешка
03.12.2017 21:06
Май колевдобри няма спомени от преди 10-и. Щом мисли, че разрухата е от кочунистите. А Швейцария е била рай още когато ние сме били под турско. И това не знае колевдобри, и това приписва на комунистите. За ниго светът е прост - има долри и лоши. Лошите са комите. Само че комите са измислени преди 150 години, а злото е от ХИЛЯДОЛЕТИЯ, и злото е ставало особено нетърпимо в началото на капитализма, и ЗАТОВА са ке явили комунистите. Драги Колев, намерете в нета поне само едно - как е възникнал изразът "овцете изядоха хората". Социализмът победи в ИЗОСТАНАЛИ страни, за да се отърват от изостаналост, и НАИСТИНА започнаха да съкращават разликата от напредналите. Но последните си изиграха добре картите и разгромиха врага в удобен момент (идиота Горби), и то с употребо на НОВИ ОРЪЖИЯ - с ел-магнитен импулс гръмнаха Червобил, пак електромагнитно заслепиха съветската ПВО, и приземиха самолетче НА ЧЕРВЕНИЯ ПЛОЩАД... И започна отстъплението на СССР, което завърши с капитулация...
цитирай
11. kolevdobri - Трабант, Москвич, УАЗ - ка...
04.12.2017 21:57
Това измисли социализмът. И още - гладоморът, ГУЛАГ, разстрелите без съд и присъда, десетките хиляди полски офицери, убивани с куршум в тила край Катин, войната срещу Финландия.... Платените от Москва червени български боклуци, които спретнаха най-големия и досега терористичен акт срещу цвета на българската армия срутвайки над главите им купола на църквата Св. Неделя, шумкарите и нехранимайковците, които Червената армия докара с преврат на власт в България? Да не би баща ви или дядо ви са са били шумкари и АБПФК, че гледате на историята по такъв начин!!!
цитирай
12. krumbelosvet - Млади колега,
05.12.2017 10:46
Към Москвича прибавете Гагарин и първия спътник преди него. Аз съм инженер и чудесно оценявам американската техника. Даже съм гледал американски чертежи на "хонинг-машина", на която след 25 години работа трябваше само... да се смени маслото. Чертежите бяха красиви като картина, с бели линии на син фон. А машината може би още работи в завод "Летец" до летище Враждебна
Вие не знаете, че забогатялата след ВСВ Америка наложи на изтощения от войната СССР такава НАДПРЕВАРА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО, че изтощението му стана хронично и изяде не само маслото, но и колите, телевизорите, ютиите - нямаше дбри инженери за тях, всичко най-добро трябваше да работи за ракетите, самолетите, подводниците...
Всичките ви "аргументи" са от ФАШИСТКАТА пропаганда на подскачащите митинги, от в. Демокрация, и от в. Анти, чийто издател Васил Станилов познавах лично. Той изобрети, че атентата в "Св. Неделя" е световен рекорд, по-голям от Кулите на 11.09.2001. Но сигурно не знаете, че от 9-ти юни 1923г. до атентата през 1925 са избити ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ земеделци и комунисти, в това число и УДАВЕНИТЕ С ДВА ШЛЕПА В ДУНАВА арестанти. Това Станилов обаче знаеше, Бог да го прости, но си мълчеше. Как иначе ще излъже младите. Вас е успял да излъже напълно. Знаете ли например още, че законният премиер Стамболийски, земеделец а не комунист, не просто е клан по-жестоко от свиня, а преди това е бил бит до кръв и язден? За ястребинчетата не знаете ли? За снимките на жандармеристи с отрязани партизански глави не знаете ли? Станилов знаеше, разбира се. Бог да го прости, но едва ли. Сеячите на ОМРАЗА като вашата, могат ли да са християни? А на мене майка ми ми подари Библия през 1983г. и оттогава ми е настолна книга. Вие разтваряли ли сте я?
цитирай
13. kolevdobri - Социълизмът се провали. Точка. Няма нужда от приказки.
06.03.2018 16:30
krumbelosvet написа:
Към Москвича прибавете Гагарин и първия спътник преди него. Аз съм инженер и чудесно оценявам американската техника. Даже съм гледал американски чертежи на "хонинг-машина", на която след 25 години работа трябваше само... да се смени маслото. Чертежите бяха красиви като картина, с бели линии на син фон. А машината може би още работи в завод "Летец" до летище Враждебна
Вие не знаете, че забогатялата след ВСВ Америка наложи на изтощения от войната СССР такава НАДПРЕВАРА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО, че изтощението му стана хронично и изяде не само маслото, но и колите, телевизорите, ютиите - нямаше дбри инженери за тях, всичко най-добро трябваше да работи за ракетите, самолетите, подводниците...
Всичките ви "аргументи" са от ФАШИСТКАТА пропаганда на подскачащите митинги, от в. Демокрация, и от в. Анти, чийто издател Васил Станилов познавах лично. Той изобрети, че атентата в "Св. Неделя" е световен рекорд, по-голям от Кулите на 11.09.2001. Но сигурно не знаете, че от 9-ти юни 1923г. до атентата през 1925 са избити ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ земеделци и комунисти, в това число и УДАВЕНИТЕ С ДВА ШЛЕПА В ДУНАВА арестанти. Това Станилов обаче знаеше, Бог да го прости, но си мълчеше. Как иначе ще излъже младите. Вас е успял да излъже напълно. Знаете ли например още, че законният премиер Стамболийски, земеделец а не комунист, не просто е клан по-жестоко от свиня, а преди това е бил бит до кръв и язден? За ястребинчетата не знаете ли? За снимките на жандармеристи с отрязани партизански глави не знаете ли? Станилов знаеше, разбира се. Бог да го прости, но едва ли. Сеячите на ОМРАЗА като вашата, могат ли да са християни? А на мене майка ми ми подари Библия през 1983г. и оттогава ми е настолна книга. Вие разтваряли ли сте я?

Постсоциализмът, в който живеем също се провали. Никой още не е измислил нищо по-добро от капитализма. За жалост това, в което живеем, не е капитализъм, а комунокапиталосоциализъм. Капитализмът е производително общество. Капитализмът е Епъл, Гугъл...
цитирай
14. krumbelosvet - Лелейиии, ТОЧКА на соца.
14.10.2019 18:16
А либерастията която смени соца, нема ли точка?
цитирай
15. krumbelosvet - Колегата Колевдобри
25.04.2021 00:49
е типичен продукт на цветната "революция". Измамен, насъскан и леко увреден от подскачащите митинги, подгрявани ПСИХОТРОННО. Безнадежден е. Чудо ще е, ако прогледне някога. А е бил преподавател на студенти, горките. Колко ли слепци е произвел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953345
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3572
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031