Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2016 07:30 - Незабравимият д-р Димков и още нещо
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 08.12.2016 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Д-р Димков е оставил множество билкови рецепти, с множество съставки. Те са помогнали на много хора, но предлагат едно затруднение. Човек трябва да има време и сили, и организираност, или такива и то любещи роднини, за да приготви лековете и да спазва режима.

Най-големият си успех обаче, легендарният лечител е постигнал с една каруца чесън - спасил е на фронта войниците си от холера!

Леля Ванга е изказвала и друго мнение за билковите рецепти - предпочитание към една-две съставки. ЕДНО обяснение за това предпочитание, е най-логично и вероятно - ИМА, почти винаги има по-прости рецепти, с една до две съставки. Но подобни "изобретения" не са лесни, те "пренасят трудността" от изпълнението към измислянето или "просветлението".

Аз например от над 40 години влача хроничен фарингит - ходех гологлав и разгърден в най-лютите студове. Взимал съм антибиотици с временен резултат. Наскоро случайно направих гаргара и жабуркане със... зехтин. Може би не съм пресякъл като с нож фарингита, но не помня такова облекчение даже лятно време. Винаги съм имал поне лек дискомфорт в гърлото и лек сърбеж в ушите. А може би съм го пресякъл, ще видя. Но и станалото до тук си е НАХОДКА.

Баба ми казваше "всяка болка има лек за паричка, но не го знаем". А брат й, лекар, премахваша шипове с инжекция пряко в шипа. След смъртта му, аптекарите отказват да изпълнят рецептата, като нестандартна и опасна. Но, по думите на излекуваната ми майка, иглата на спринцовката му била тънка като косъм. ДОЗАТА е отличавала лекарството от отровата...

Хубав ден на всички! Даже едната надежда лекува, и активното търсене на лек - също  И добрата дума, все по-дефицитна.

(Как са знаели от в. Таймс преди 200 години, че "няма такава новина, която заслужава да смути закуската на англичанина"? Но Пулицър учи друго, че вестникът трябва да крещи като човек с нож забит в шията... И ТВ всеки ден ни разваля закуската. Защо забравихме Таймс, а избрахме Пулицър?)



Гласувай:
6



1. krumbelosvet - Благодаря!
08.12.2016 08:03
Вие май се обаждате от Англия.
цитирай
2. apostapostoloff - "Незабравимият Димков" ( той не е доктор)
08.12.2016 08:29
ни е оставил такива рецепти: според него педерастията се лекувала със студени компреси. И Димков, и Ванга бяха мошеници, шарлатани и тъпанари.
цитирай
3. krumbelosvet - Признавам, че се изненадах от контрата на "апостола"
08.12.2016 09:55
Добре, ру-фоб, добре, анти-ком, но защо и анти Димков, който никога не е вземал пари, и не е долюбван от "комунистите", и, доколконо знам, има лекарска диплома ? Досега против Ванга съм чувал само НЕВЕЖИ "левичари" и западни сектанти. Изненада ме, колега апос, въпреки, че съм писал не веднъж - ру-фобът мрази и българите! Оти люби Америка, а според нейната пропаганда ние сме били "Най-робски покорни на съюза". Ама това, че сме им дали и кирилицата, и православието, че Благоев е организирал ПЪРВАТА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ГРУПА в царска Русия, чичо Сам не е по подробностите. А любещите го го слушат за всичко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953980
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031